Тема: Розв’язування вправ і задач на застосування таблиці ділення на 3.
Знаходження сторони рівностороннього трикутника за його периметром.
Мета: формувати в
учнів уміння застосовувати знання таблиць множення і ділення
для розв’язання прикладів на дві дії та складених задач; повторити назви
чисел в арифметичних діях; формувати вміння
знаходити довжину сторони
рівностороннього трикутника за його периметром; розвивати пам’ять,
увагу,
спостереження, математичну мову,логічне мислення; виховувати любов до
предмету.
Обладнання: мультимедійна установа, картки,
казкові герої.
Тип уроку: урок-гра.
Хід уроку
І. Організаційний момент.
Вірш на англійській мові.
Переклад.
Я учень,
Ти учень,
Ми учні.
Ви вчителі,
І ми любимо вас.
Енергізатори.
-
Ви подарували свою
любов гостям,а зараз поверніться один до одного і подаруйте один одному свою
посмішку, щоб протягом уроку ви відчували підтримку свого сусіда, друга.
ІІ. Контроль, корекція і закріплення знань.
1. Перевірка домашнього завдання.
Візьміть олівці в руки і уявіть, що ви вчитель. На екрані ви бачите
відповіді на № 662(приклади) та № 663
(задача) перевірте.
Визначити дітей, які виконали завдання правильно.
2. Робота в парі (на карточці).
-
У кожного на парті
лежать картки. Зараз ви повинні попрацювати в парі. Відповіді ви повинні
з’єднати і отримати героя із
мультфільму, який буде сьогодні нам допомагати
і давати завдання протягом уроку.
ІІІ. Повідомлення теми і мети уроку.
-
Сьогодні на
уроці ми будемо розв’язувати приклади на
дві дії , задачі, застосовуючи таблиці множення і ділення на 3. Будемо
знаходити довжину рівностороннього трикутника за його периметром.
-
Сьогодні необхідно:
Міркувати — швидко!
Відповідати — правильно!
Лічити — точно!
Писати — гарно!
ІV. Розвиток математичних умінь.
1.
Каліграфічна хвилинка.
-
Пригадуєте, як Марія
писала палички? Зараз і ми їй покажемо, як і ми вміємо правильно писати цифри.
-
Щоб написати
каліграфічно цифри, треба спочатку відгадати, яке число ви будете писати:
-
До числа 15 додати
добуток чисел 3 і 3. Яке це число? ( 24) . Що можна сказати про це число:
двоцифрове, парне, третього десятку.
-
Якщо 24 зменшити у 3
рази отримаємо друге число. ( 8).
2. Робота біля дошки.
-
Допоможіть Марії
розв’язати приклади. ( У відрі рибки з прикладами, на звороті слово ,,Дякую’’).
12:3+16= 20 14:(12-5) =
2
18:3+23= 29 3*8+16:2= 32
3*6-9= 9 18:3-6:3=
4
15+27:3=24 24:3+3:3= 9
3. Час настав для відпочинку ,
Проведем фізкультхвилинку.
4. Розв’язування задачі № 668.
Розібрати усно, записати самостійно.
18:3=6(р.) Перевірка з дошкою.
5. Геометричний матеріал.
№671.
-
Який трикутник
називають рівностороннім?
-
Як знайти сторону
рівностороннього трикутника, якщо знаємо його периметр? ( Треба його периметр
поділити на 3).
6. Колективне розв’язання задачі №670.
1) 2*6=12(л.) – у гусей;
2) 12+4=16(л.)
7. Фізкультпауза.
8. Робота в групах.
На екрані виразі, в яких треба розставити знаки : <
>=.
9. *****Задача*****
Вчителька попросила чергового роздати по 3 пензлики 9 учням. Скільки всього
було пензликів?
V. Підсумок уроку. Оцінювання учнів.
Метод «незакінчене речення»
Урок навчив мене……….
Найцікавіше завдання було…………….
- Усі ви добре працювали, особливо……
VІ. Домашнє завдання.
С.113, №672,673;
****№669 ( скласти задачу за виразом)
Всі ви добре працювали,
На уроці не дрімали,
Гостей з мультфільму гарно
зустрічали
І всі завдання розв’язали,
Тому сюрприз всі заслужили.
Заходить
Маша і Міша і дарують подарунки.
Маша.
В день святого Валентина
Подарунки ми зробили
Дуже гарні валентинки
Ми для вас всіх змастерили.
Міша.
Побажаєм вам
здоров’я,
Щастя, радості, добра,
Вірних друзів завжди
мати
І про нас не забувати.
Комментариев нет:
Отправить комментарий